Nu känns det :)

Nu känns det verkligen att sommaren är här :)
Varmt, hunden badar som en idiot, myggorna bits, blommorna blommar, grill doft ! Behöver jag säga något mer för att ni ska förstå vad jag menar?

Vinnie är lika galen som vanligt i vatten någon dag här i veckan nu blir det att ta med kameran när det är bad som gäller :)

Själv har jag mycket just nu så all min lediga tid går till vinnie och alla hennes behov :)

jag får skylla på alla uppgifter att uppdateringen varit så dålig :)

Men tagit bilder har jag ändå hunnit göra mellan varven så här kommer några mysiga sommarbilder :)




vallmon på väg :)





Det får räcka med bilder för denna gång för nu skriker pappa som en stucken gris om att jag ska hjälpa honom att laga mat.. Alltid är det något att man inte ska få vara i fred en liten stund :O

Kommentarer
Postat av: Micke

Vackra bilder o ta det lugnt med bloggen, du bloggar när du hinner.

O Vinnie är du duktig att sköta.

Må väl min vän.

2009-05-26 @ 20:30:40
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Tack så mycket :) Joo men har velat ha tid men har inte fått den tiden :/ förhoppningsvis så sköter jag henne bra :)

2009-05-27 @ 13:56:16
URL: http://bertrandius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0