Människor

Varför måste människor lägga sig  i vad alla andra gör???

jag var ute med vinnie och hon var lös i går morse och långt framför oss gick två damer med en liten hund. Vinnie spang långt upp i gräset och då hon var lös i magen så kunde jag ju inte plocka upp och visste ju att hon var lös så gick ju inte ens dit å kollade på de.. så stog tanterna och kollade vad jag gjorde...

Sen stannade dom till på en lite gräs platå så jag kunde gå förbi och sen när dom gick bakom oss stannade vinnie och kollade efter dom med jämna mellan rum och hon märkte nog att de var något konstigt med den lilla vovven.. sne när dom kom ikapp säger den ena tanten bara jag rekomenderar att ha hunden kopplad och jag bara mm , sen förstätter hon aa för våran hund har varit med om hemsk heter (kunde dom inte bett mig koppla henne då när dom stannade så jag fick gå förbi) och sen kläcker hon ur sen - sen plockar man upp efter sin hund (vilket jag vet att de är lag på) Och jag lite snällt och försynt hon är lös i magen så jag får inte upp de.. och damen jaha okej.

Sen när vi stog och pratade började vinnie närma sig den andra hunden men han få stopp på henne innan hon kom fram.. men varför kan man inte be snällt direkt i stället för att komma och klaga sen?

Kommentarer
Postat av: Micke

Tyvärr är vi människor otroligt gnälliga.

Men bry dej inte, det är inte ditt fel

att deras hund har varit med hemsk heter.

Jag håller på dej o Vinnie.

Du älskar din hund det är det som räknas.

Må väl min vän.

2009-06-10 @ 18:26:08
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Joo vi är väl det.. som sagt alltid lättare att gnälla än att få tummen ur själv.



tack så himla mycket :)

2009-06-10 @ 21:50:27
Postat av: Micke

Japp.

Japp o sorry om jag missade dej.

Men ha det gött i det goa vädret.

Må väl min vän

2009-06-30 @ 14:35:22
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Micke

Är inne o kollar o önskar en go dag.

Må väl Micke

2009-07-08 @ 09:46:45
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0