Hunden i City

Hejsan alla!

Idag vaknade jag tidigt som bara den så är lite trött nu får man väl säga :(

Idag har jag och Vinnie varit inne i stan med Linda (nicke) Caroline, Elin (ella), Sabina (teddy), Cassie ( Dogulas)
och där var de lite olika aktiviteter så som agility, lydnad, rallylydnad mm :) var verkligen super kul att prova på lite nya saker :)

Vinnie skötte sig helt å hållet :) hon var väldigt lugn trots alla människor och hundar :) duktig liten vovve :)

Nu i kväll har jag och vinnie som vanligt varit ute och myst i de fina vädret och nu bara väntar jag på att vi ska gå ut igen i det fina vädret :) men lite tidigt än så länge för då måste jag gå ut en eller två gånger till efter de :(:) å det orkar jag faktiskt inte i kväll för är för trött för de:)

Hoppas alla haft en super bra dag i de fina vädret :)

Vinnie myser i de fina vädret som vanligt :) Min super söta lilla vovve :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0