barnvakt

Igår kväll var jag då barnvakt till två små illbattingar...
Det var fullt ös hela kvällen fram till läggdags, kändes som att kvällen aldrig skulle ta slut när jag satt ensam och väntade i 2½ timme på mina och barnenes föräldrar...

Men livet är inte rättvist så där satt jag i soffan framför tv som bara visade usla program men som tur var höll Simba mig lite sällskap



Här har vi min lilla kompanjon :) Tur att den lilla damen finns :)



Här har vi en ledsen liten Anton :(



Här är Adam ute och cyklar och träffar på en av grannarna


och lilla Anton skulle inte vara sämre han så han tog sin Bobby car och körde rally ute på gatan :)


och duktig barnvakt som jag är berättar jag klart å tydligt att man leker/klättrar inte med cykel hjälm på huvudet



sen slutade hemfärden lite olyckligt :( men det löste sig det med som tur var :)

Hoppas alla hade en trevlig kväll i går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0