sammanfattning av sommarlovet :)

Här kommer en liten sammanfattning av det "långa" sommarlovet.

Lovet har verkligen varit lärorikt :) har jobbat  mest hela jobbet men har haft tid att åka en vecka till halmstad med älsklingen, som var helt underbar :) sen efter att jag slutade jobba nu i juli så har jag varit hos mormor en vecka plus hämtat vinnie och sen träffat  pillan och även varit en sväng i gbg :) har varit en toppen sommar förutom att jag fick klara mig hela 2 veckor utan min darling :( skit jobbigt verkligen :/ han åkte till Kreta 2 veckor med sin familj :) :(
 Å nu börjar man gymnasiet då :) Det blir Djurvård på tenhult .. börjar den 19 augusti :) ska verkligen bli skit kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0